De bedrijfsvoertuigenstrategie van Ford werpt zijn vruchten af, en dat niet alleen in de verkoopresultaten. Dat bleek nog maar eens tijdens de derde editie van ‘Best of Van’. Tijdens dit evenement voor de Belgische bedrijfsvoertuigenwereld, georganiseerd door Transportmedia, Febiac en Traxio viel Ford, net als tijdens de twee vorige edities, meermaals in de prijzen.

De begeerde award ‘Best Professional Pick-Up’ ging voor het tweede jaar op rij uit naar de Ford Ranger (Raptor). De Ranger haalde het op zijn concurrenten in een stemming door professionele gebruikers.
Patrick Van der Aa, Directeur Sales & Marketing Commercial Vehicles Ford Motor Company en sinds kort Voorzitter LCV bij Febiac werd door een professionele jury uitgeroepen tot ‘Best LCV Manager Van’ op basis van zijn jarenlang opgebouwde expertise op het vlak van bedrijfsvoertuigen, zijn ruime inzichten op vlak van sales, marketing en aftersales, de excellente resultaten die Ford behaalt in de Belgische markt en zijn boeiende presentatie met betrekking tot de uitdagingen en de opportuniteiten op het vlak van de lichte bedrijfsvoertuigen als motor van onze economie.

Dat Ford vier van de zes prijzen wegkaapte tijdens “Best of Van” onderlijnt duidelijk de ambities van het merk om naast de Europese nummer 1 ook de Belgische nummer 1 te worden!

(persbericht/ed.: wb)