De Porscherijders werden dit jaar verslagen en dat was voor enkelen niet zonder spijt. Naast Bernard Munster, vierde, was dat ook het geval voor Fred Bouvy, die de Top 5 vervolledigde nadat hij zaterdagavond het podium verloor doordat hij van de baan ging op Chevron-Rahier. De Brusselaar evenaarde daarmee zijn beste resultaat uit 2017.

Het ontbrak hem aan wedstrijdritme en hij bekende de eerste etappe te voorzichtig te hebben gereden. De voormalige driedubbele winnaar, Grégoire de Mevius, was veel meer op zijn gemak en in zijn element op het onverhard. Dat liet hem toe om op te klimmen van de negende naar de zesde plaats. Hij profiteerde daarbij van de opgave van zijn zoon Ghislain, slachtoffer van de overbrenging van zijn Nissan 240 RS.

Zevende was de uitstekende Romain Delhez die zijn Opel Kadett GTE voor twee andere Escorts plaatste, in volgorde de MKII van de Brit Tim Pearcey en de MKI van Renaud Verreydt. Deze laatste liep heel wat vertraging op in het begin van de rally met een tegenwerkende overbrenging. En Stouf, die de dag ervoor al een lekke band had, liep in de laatste proef opnieuw averij op, zodat hij het aan Guillaume Mondron (Porsche) moest overlaten om de top 10 af te sluiten.Romuald Thirion had zich nog tussen beiden kunnen plaatsen zonder een breuk aan zijn versnellingsbak, een euvel dat hem een zware puntenlast bezorgde wegens aanmelding buiten de tijd  op zaterdag.

Vermelden we nog een mooie 13de plaats van de comeback man Gino Bux, bijgestaan door een complete debutant als copiloot op zijn Escort, de 15de plaats van Jean-Pierre Van de Wauwer, ondanks een kapotte carter op de versnellingsbak van zijn BMW 323i op drie proeven voor het einde, en de 21ste plaats van Charles Blérot, de eerste voorwiel aangedreven wagen met zijn kleine Peugeot 205.